

LianaCast - podcast
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit. Kuuntele, opi ja viihdy!

Kun Euroopassa soditaan, miten organisaatiot viestivät? Osa 1/2 (Feat. Leena Komulainen, Ivalo Creative Agency)
Ukrainan sota on "pakottanut" organisaatiot ottamaan kantaa ja kuluttajat odottavat suosikkibrändiensä valitsevan puolensa sodassa. Miten organisaation kannattaa viestiä ja markkinoida isossa kriisissä? Mitä on moraaliposeeraus, vai onko sellaista edes olemassa? Vieraana Ivalo Creative Agencyn toimitusjohtaja Leena Komulainen. Ohjelmaa juontaa Lianalta Harri Niskala.

Kun Euroopassa soditaan, miten organisaatiot viestivät? Osa 2/2 (Feat. Leena Komulainen, Ivalo Creative Agency)
Ukrainan sota on "pakottanut" organisaatiot ottamaan kantaa ja kuluttajat odottavat suosikkibrändiensä valitsevan puolensa sodassa. Miten organisaation kannattaa viestiä ja markkinoida isossa kriisissä? Mitä on moraaliposeeraus, vai onko sellaista edes olemassa? Vieraana Ivalo Creative Agencyn toimitusjohtaja Leena Komulainen. Ohjelmaa juontaa Lianalta Harri Niskala.

39 - Mitä on drop shipping?
Vieraana drop shipping verkkokauppias Oskari Ilomäki. Hän työskentelee verkkokaupan palvelyhtiö Digizerissä, mutta pyörittää myös Pihalux-verkkokauppaa. Juontajamme Harri Niskalan kanssa he keskustelevat drop shippingin mahdollisuuksista sekä siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon mikäli tällaista kauppaa perustaa.

39 - Mitä on drop shipping?
Vieraana drop shipping verkkokauppias Oskari Ilomäki. Hän työskentelee verkkokaupan palvelyhtiö Digizerissä, mutta pyörittää myös Pihalux-verkkokauppaa. Juontajamme Harri Niskalan kanssa he keskustelevat drop shippingin mahdollisuuksista sekä siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon mikäli tällaista kauppaa perustaa.

38 - Somemainonta feat.TikTok-ammattilainen Jasmin Ngo (osa 1/2)
Kaikki oleellinen some-mainonnasta 15 minuutissa. Vieraana MySomen Jasmin Ngo. Ensimmäisessä osassa käydään läpi: * Some-mainonnan trendit * Kenelle some-mainonta sopii? * Erottuminen somessa * Some-mainonnan erityispiirteet

38 - TikTok-mainonta feat.Jasmin Ngo (osa 2/2)
Kaikki oleellinen TikTok-mainonnasta 15 minuutissa. Vieraana MySomen Jasmin Ngo. Toisessa osassa käydään läpi: * TikTok mainoskanavana * Esimerkkejä TikTok-mainonnasta * TikTokin skaalautuvuus * ja paljon muuta!

37 - K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala
LianaCastin vieraana K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala. Juontaja Harri Niskalan kanssa käsittelyssä mm. seuraavat aiheet: - Mitä Citymarket Järvenpäähän kuuluu loppuvuodesta 2021 - Miten rohkeus näkyy Järvenpään Citymarketin arjessa? - Mitä asiakas odottaa hyvältä päivittäistavarakaupalta? - Ruokakauppojen tulevaisuus asiakaskokemuksen kannalta

36 - Milleniaalien työelämää tutkinut psykologi Karoliina Mellanen
LianaCastissa vieraana psykologi Karoliina Mellanen. Milleniaaleja työelämässä tutkinut Karoliina käsittelee yhdessä juontaja Harri Niskalan kanssa mm. seuraavia aiheita: - Milleniaalien odotukset esihenkilöitään kohtaan - Miten milleniaalia motivoidaan? - Millä perusteilla milleniaali valitsee työpaikan? - Keikkatalous

35 - Dubai Expo Special edition
Liana Technologies took part in the Dubai Expo. In this episode, company's Vice President of UAE tells us what Liana's VIP Day at the Finnish Pavilion included. By listening this podcast, you will find out: - Why Liana want to be at the UAE market - Tomi opens up highlights from the speakers at the VIP Day (Mikael Vainio, Managing Partner MEA, Hintsa Performance & Robert J. Webb)

34: Myynnin professori Petri Parvinen
LianaCastin vieraana Aalto yliopiston myynnin professorinakin tunnettu Petri Parvinen. Juontajamme Harri Niskalan kanssa puhutaan hänen uudesta myynnin verkkokurssista ja myyntityöstä laajemminkin. Aiheita ovat mm. - Arvon luominen myyntitilanteessa - Muuttuneet myyntikanavat - Tulevatko myyjät katoamaan organisaatioista - Esimerkkejä tarjoustyöskentelystä - Petrin kokemuksia hyvästä kohtaamastaan myyntityöstä

33: Huuhkajat – Miten urheilubrändi rakennetaan?
LianaCastin studiossa virittäydytään jalkapallon MM-karsintojen huumaan, kun vieraaksi saapuu Palloliiton markkkinointipäällikkö Mikko Laitinen. Miten Huuhkajia markkinoidaan? Entä millainen on Palloliiton markkinointistrategia? Mistä lähti ajatus videosta, jossa esiteltiin Suomen EM-joukkue kesällä 2021? Näiden aiheiden lisäksi puhutaan laajemminkin urheilumarkkinoinnista. Topparin paikalla häärii juontajamme Harri Niskala.

32: Nesteen Mika Hyötyläinen: Markkinointi ja myynti ovat olemassa toisiaan varten
LianaCastin uuden tuotantokauden ensimmäiseksi vieraaksi saapuu Nesteen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen. Juontaja Harri Niskalan kanssa keskustellaan mm. seuraavista aiheista: - Mikan ura ja tärkeimmät tehtävät Nesteellä - Nesteen markkinointiyksikön olemassaolon tärkeimmät syyt - Myynti <3 markkinointi - Markkinoinnin mittarit ja ajattelutavat murroksessa - Nesteen tulevaisuus markkinoinnin näkökulmasta

31: Maikkari ja massamedian voima
LianaCastin vieraina ovat MTV:ltä, eli tuttavallisemmin Maikkarilta markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio sekä asiakkuusryhmän päällikkö Päiviä Eränkö. - Mitä Maikkari on vuonna 2021? - Tulevaisuuden TV-mainonta, mitä uudet teknologiat mahdollistavat - Toimivan TV-mainoksen anatomia

30: Erikoisvieraana Diili-kisaaja Petri Matero
LianaCastin vieraana yksi huikeimmista Diili–kisaajista, Petri Matero. Juontaja Harri Niskalan kanssa herrat kävivät monipuolisen keskustelun myynnistä ja markkinoinnista, sekä henkilöbrändäyksestä. Petrillä oli paljon hyviä ajatuksia ja inspiroivia puheenvuoroja. Aiheita mm. - Rohkeus vs. uteliaisuus – Kummalla on enemmän merkitystä markkinoinnissa? - Henkilöbrändäys – Mitä se on? Mitä kannattaa määritellä aivan aluksi?

29: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan (vieraana Kati Nevalainen)
LianaCast–podcastissa vieraana Matkahuollon pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen. - Matkahuollon pakettipalvelut uudella vuosikymmenellä - Menestyminen useissa pakettitoimituksiin liittyvissä asiakastutkimuksissa, miten tuloksiin on päästy? - Ei haukku haavaa tee -reklamaatiokampanja, mikä se oli ja mitä siitä opittiin?

28: 28: Asuntokauppa käy datan voimin (Vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com)
Liana Technologiesin podcastissa vieraana Etuovi.comin markkinointipäällikkö Minja Mäenalanen. Jaksossa puhutaan datan hyödyntämisestä Etuovi.comin palvelukehityksessä sekä markkinoinnissa. Mitä konkreettista hyötyä data on tuonut palveluun? Entä missä Suomen kunnissa asuntokauppa käy kuumimpana? Ja miksi markkinoinnin automaatio on Minjan yksi tärkeimmistä työkavereista?

27: LesMillsin viestintäkoordinaattori Mediha Siitari: "Haluamme olla digiratkaisujen edelläkävijä"
Liana Technologiesin podcastin vieraana maailman suurimman ryhmäliikuntabrändin Les Millsin Suomen viestintäkoordinaattori Mediha Siitari. Juontaja Harri Niskalan kanssa puhuttiin mm. mitä digiratkaisuja Les Mills otti käyttöön vuonna 2020, miten Les Mills hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten yritys tekee markkinointiaan.

26: Järjestöviestinnän erityispiirteet somessa (feat. Piritta Seppälä)
Liana Technologiesin LianaCast-podcastin vieraana Viestintä-Piritta Oy:n Piritta Seppälä. Keskustelun kattaus on jälleen monipuolinen ja juontaja Harri Niskalan kanssa puhutaan mm. seuraavista aiheista: - Mitä korona-aika on opettanut järjestöille viestinnästä? - Sosiaalisen median trendit järjestöille vuonna 2021 - Järjestöjen some-viestinnän erityispiirteet

25: Vinkit ja ideat verkkokaupan personointiin, asiantuntijavieraana Maija Erkheikki (Frosmo)
Frosmo Oy:n Chief Channel Officer Maija Erkheikki kertoo Liana Technologiesin LianaCast-podcastissa, mistä kannattaa lähteä verkkokaupan personoinnissa liikkeelle. Jaksossa käydään läpi, mitkä ovat tyypillisimmät sudenkuopat personoinnissa ja mitä persononti ei tarkoita. Luvassa siis paljon käytännön vinkkejä sekä konkreettisia esimerkkejä. Juontajana Lianalta Harri Niskala.

24: Kyrö Distilleryn Brand Commercial Director Sanna Dooley
LianaCast -podcastissa vieraana on Kyrö Distillery Companyn Brand Commercial Director Sanna Dooley. Juontaja Harri Niskalan kanssa puhutaan mm. seuraavista asioista: - Dream & Dare -missio - mitä se tarkoittaa käytännössä? - Kyrön markkinoinnin tarinallisuus - mikä tislaamon brändäämisessä on ollennaisinta? - Suomalainen ruisviski ihastuttaa maailmalla - millaisilla toimilla maailman valloitus toteutetaan?